Prezentare: Mercedes Benz S-Class Coupe

Mercedes-S-Class-Coupe-21

Mercedes Benz CL a murit, trăiască Mercedes Benz S-Coupe! Maşina tuturor şeicilor, fotbaliştilor şi a tinerilor milionari a sosit. Şi este mai spectaculoasă ca niciodată.

Dacă ai foarte mulţi bani şi nu ai încă urmaşi, trebuie să-şi muţi privirea către coupe-ul clasei S. Pentru că de mult nu am mai văzut un automobil de serie care să se apropie atât de mult de conceptul său. De fapt, pot spune că diferenţele dintre cele două sunt la nivelul plăcuţei de înmatriculare. Una are, cealaltă nu.

1658589_284597445022990_1528872456_o

Când credeam că nu există ceva “mai perfect” decât clasa S sedan, Mercedes Benz aruncă în luptă varianta Coupe. Sincer să fiu, nici nu ştiu ce luptă, pentru că la cât este de exclusivist, de mare, de elegant şi de frumos, noul S-Coupe va câştiga orice bătălie cu orice adversar. Este probabil şi cel mai frumos Mercedes Benz din ultima perioadă, iar acest aspect se datorează mai ales liniei plafonului, care este mai fluidă şi mai joasă decât la modelul precedent CL. Dar în continuare montantul central lipseşte, acest lucru fiind distinctiv pentru un coupe de clasă mare Mercedes. S-Coupe, fiind bazat pe clasa S sedan, preia elemente de design în partea frontală de la acesta, dar este mult mai sportiv şi mai agresiv. O noutate absolută este opţiunea de faruri full LED cu 47 de cristale Swarovski! Am trăit să o vedem şi pe asta. În schimb posteriorul este elegant, stopurile orizontale sunt complet noi în gama Mercedes. Pentru ca modelul tău S-Coupe să se apropie şi mai mult de concept, optează pentru varianta AMG. Este cea argintie din poze. Guri de aerisire mărite şi praguri tăiate agresiv. Ce îţi poţi dori mai mult? Nici nu ştiu ce să mai scriu despre exterior, orice adjective sau epitete sunt de prisos. Vă las să priviţi pozele…

Mercedes-S-Class-Coupe-22 Mercedes-S-Class-Coupe-24 Mercedes-S-Class-Coupe-27 Mercedes-S-Class-Coupe-31 Mercedes-S-Class-Coupe-44

La interior lucrurile sunt destul de clare. Este preluat de la S sedan, dar cu unele tuşe sportive sau tipice pentru un coupe. Aşadar, în sfârşit volanul are acum 3 spiţe, plus că este exact volanul de pe conceptul prezentat anul trecut şi se numeşte “Super Sport”. Scaunele sunt complet noi şi sunt spectaculoase, putând fi îmbrăcate în orice piele doreşti. Precum acest – Bengal Red. Când ajungi la un asemenea nivel, totul ţine de personalizare. Nu cred că va exista un client de S-Coupe să-şi cumpere maşina cum iese din fabrică. Aşa că fă-ţi de cap. Dotările şi mai ales opţionalele sunt incredibile, aproape de neimaginat pentru un automobil. Sistemul MAGIC BODY CONTROL, oferă acum o funcţie a suspensiei pneumatice, care înclină maşina în viraje, precum o motocicletă, pentru o mai bună stabilitate.

Mercedes-S-Class-Coupe-56 Mercedes-S-Class-Coupe-16 Mercedes-S-Class-Coupe-5

Şi vei avea nevoie de stabilitate pentru că motorul V8 biturbo a lui S500 dezvoltă 455 de cai putere şi 700 de Nm. Mai avem totuşi de aşteptat variantele S600 V12 S63 AMG V8 şi S65 AMG V12! Tot timpul mi-a plăcut la coupe-ul uriaş al Mercedes-ului că cel mai mic motor are cilindreea de peste 4.7 litri! Nu este pentru cei economi.

Mercedes-S-Class-Coupe-9 Mercedes-S-Class-Coupe-10 Mercedes-S-Class-Coupe-11

Mercedes Benz a reuşit încă o dată să creeze ceva cu adevărat special, într-un segment în care nu prea are adversar, poate doar Bentley Continental GT sau Aston Martin Vanquish, dar parcă acestea două par a fi deja învechite. Noul vârf de gamă a lui Mercedes este exact cum m-am aşteptat. Foarte exclusivist şi extrem de luxos. Tot ce trebuie să mai fac acum este să pun biletul ăla la LOTO!

Mercedes-S-Class-Coupe-49 Mercedes-S-Class-Coupe-50 Mercedes-S-Class-Coupe-54

sursa foto: Mercedes-Benz