Prezentare: Ford Ranger Raptor

Nu am mai scris de mult o ştire despre un model nou, dar acesta aproape că nu pot să-l trec cu vederea. Spun aproape, deoarece sunt mici şanse să-l vedem prin Europa, mai ales în România, dar este un automobil pe care eu îl aşteptam de mult. În plus, aş da orice să-l conduc odată în offroad. Este vorba de noul Ford Ranger Raptor. Da, Ford a construit un Raptor mai mic, dar la fel de dezirabil.

Setting a new benchmark in off-road capability, the Ranger Raptor has been purposefully-designed to incorporate Ford Performance DNA as well as the toughness of core Ranger design and engineering capability

Dezvoltat în Australia, împreună cu divizia Ford Performance din Statele Unite, Ranger Raptor se va produce în Thailanda, iar piaţa de desfacere o va reprezenta în mare parte Asia-Pacific. Mai contează? Îmi place foarte mult cum arată noul Ford Ranger, iar această versiune este cu atât mai specială. Faptul că au transpus de la fratele mai mare atât artificii estetice, cât şi unele mecanice, îi oferă maşinii un look foarte agresiv, bărbătesc şi cool. Poate că un F150 Raptor este modelul pe care ar trebui să-l alegi, dar pentru cei neobişnuiţi cu astfel de caroserii, Ranger Raptor este perfect. Mult mai lat decât un Ranger normal, cu o parte frontală extrem de impozantă, cu pasaje ale roţilor mai evazate, Ranger Raptor vine în standard cu anvelope de offroad de la BFGoodrich, suspensie de performanţă de la Fox, asemenea celei de pe F150 Raptor. Probabil mi-aş fi dorit ca unitatea de sub capotă să fie ceva mai specială, astfel Ranger Raptor are un motor diesel de 2 litri, ce produce 210 cai putere. Ca puţin pentru numele de Raptor. În fine, este genul de maşină pe care aş vrea să-l deţin.

2019-ford-ranger-raptor-4 2019-ford-ranger-raptor-2 2019-ford-ranger-raptor-3 2019-ford-ranger-raptor-5