Sacrilegiu: Lexus LFA cu motor V8
Una dintre cele mai speciale automobile create vreodată a fost Lexus LFA. Când a început construcţia acesteia aluminiul era cel mai uşor material folosit pentru caroserie, dar cum producţia a durat mult, când a fost gata, cei mai mulţi foloseau fibra de carbon. Atunci inginerii Lexus s-au întors la planşa de lucru şi au realizat caroseria din carbon. A fost realizat într-un număr limitat de exemplare, fiecare pentru un preţ exorbitant, care nu corespundea cu rivalii clasici. Era mai puţin puternic, era mai greu, nu avea un logo de tradiţie pe capotă, era făcut într-un laborator închis ermetic, dar arăta măiestria şi determinarea inginerilor atunci când vor să facă ceva foarte special. Lexus LFA foloseşte unul dintre cele mai frumoase, speciale şi interesante motoare din lume. Un V10 de 5 litri, derivat din competiţii, iar atunci când este în sarcină maximă, sunetul este sublim. VIDEO in articol:
Lexus LFA este un GT de lux, extrem de tehnologizat şi foarte scump, dar acest aspect nu l-a oprit pe Yoichi Imamura, să-l transforme într-o bestie de luptă pentru drift. Probabil una dintre cele mai nebune idei, mai ales, că japonezul a ales să schimbe superbul motor V10 cu unul V8 din competiţiile NASCAR. Da, ştiu, un propulsor NASCAR este absolut magnific, dar totuşi. Este un sacrilegiu adus inginerilor şi maşinii? Gândiţi-vă într-un fel cum era mai demult un Bentley Continental GT cu 3000 de cai putere pentru drag race. Sau cum ar arăta un Bugatti Veyron pentru drift? Un Bugatti Veyron cu cuşcă şi toate elementele de confort scoase şi volan fără airbag! Poate că sună interesant, dar cred că japonezul nostru putea găsi o altă maşină, Lexus LFA este mult prea special să fie târât pe circuite de drift!