Retrospectiva anului 2020 – Top 5 articole
Retrospectiva anului 2020 – Top 5 articole
Ce an! Nimeni nu se aștepta în ianuarie anul trecut că vom trece prin asemenea experiențe. Cu toții ne dorim să avem un an memorabil, dar nici chiar așa. Primele 3 luni, până la mijlocul lunii martie, au fost cât se poate de bune și pline de planuri de viitor. Urma să merg în Statele Unite, în Italia și la o grămadă de evenimente auto prin țară. Totul s-a oprit în primăvară și vedeam cu planurile cad unul câte unul. S-au anulat toate evenimentele și întâlnirile și am rămas în Timișoara, încercând să caut materiale de aici. Mă bucur foarte mult că mulți colaboratori, PR și reprezentanțe înțeleg cât de greu e să realizezi totul pe cont propriu și mă ajută cu modele noi, de multe ori fără să cer. Asta a însemnat că imediat ce restricțiile s-au ridicat, în luna mai, am plecat la București pentru a-mi strânge material.
A fost un an cu suișuri și coborâșuri. Cam ca mașinile pe care le-am testat. Am început cu un Opel Corsa de 12.000 de euro, apoi într-un BMW M850i de 150.000 euro. Am terminat anul cu noua Dacia Sandero Stepway și Bentley Bentayga. A fost un an greu, mai ales psihic, unde m-am simțit foarte jos pe toată durata lui, dar per total, până la sfărșit, voi ați reușit să faceți 2020 cel mai citit an de când scriu pe blog. Vă mulțumesc. Sper ca anul acesta să continui cel puțin în același ritm de articole, fără să vină alte restricții, deoarece în 2020 am reușit să conduc peste 60 de mașini, să prezint 58 și să scriu despre 48 de mașini noi pe blog. Mi-am propus una pe săptămână, deci am depășit acest target, dar trebuie să recunosc că e foarte greu. Mai mult logistic. Conducând atâtea mașini, și pentru că mulți dintre cei care mă urmăresc sunt șoferi începători, anul acesta am pornit o serie de articole despre siguranța la volan, despre cât de important e să fim atenți atunci când conducem, plus niște interviuri cu piloți sau instructori auto. Anul aceasta vreau să duc cât mai departe această rubrică.
În încheiere vă las cu un top al celor mai citite articole din 2020
Locul 5 – Nissan Juke vs Ford Puma
Nu prea sunt adeptul comparativelor, dar se pare că voi le citiți, așa că voi încerca să fac cât mai multe. Am vrut să pun împreună aceste crossovere, deoarece mi se păreau că nu există diferențe între ele. Ambele doar cu tracțiune față, ambele cu motor de 1 litru, puteri similare, spațiu similar, design ce se vrea coupe. În plus sunt printre cele mai vândute modele din acest segment, deci un comparativ nu are cum să nu fie căutat. Articolul complet îl găsiți aici
Locul 4 – Ford Ranger Raptor
Mașina preferată din 2019, dar articol scris în 2020. În continuare îmi doresc un Ranger Raptor în garajul meu, în continuare tresar când văd unul pe stradă, chiar dacă mi se pare că acum le văd la fiecare colț. Mi-ar plăcea să îl mai conduc odată, poate pe un traseu mai lung sau chiar să-l duc undeva în munți, deoarece mi se pare că e atât de cool și ar da atât de bine în poze, în orice peisaj. Atunci când scriu undeva că e ”mașina preferată”, e normal să intrați să citiți. :) Articolul complet îl găsiți aici
Locul 3 – Dacia Logan Stepway
Orice articol cu marca autohtonă stârnește interes. Abia aștept anul acesta să iau contact așa cum trebuie cu noile generații Logan și Sandero și eventual Dacia Spring. Anul trecut, cu Dacia Logan Stepway, chiar m-am distrat. Poate asta s-a văzut și în modul în care am redactat articolul, și de asta v-a plăcut și vouă. Articolul complet îl găsiți aici
Locul 2 – Peugeot 2008
Printre primele teste realizate după lockdown. Peugeot 2008 este un bestseller pentru marca franceză, dar și pe piața din România. Clienții sunt înnebuniți după astfel de crossovere, iar unul cu design superb și preț competitiv, nu poate decât să fie căutat. Articolul complet îl găsiți aici
Locul 1 – Toyota C-HR Facelift
Nu există top al crossoverelor fără Toyota C-HR. Este atât de apreciat de clienți, mai ales în România, încât atunci când am pus articolul, nu se mai opreau intrările pe blog. Facelift-ul a adus un motor mai puternic, dar și un design ceva mai agresiv și sportiv. Am cunoștințe care au cumpărat C-HR. Le văd oriunde pe drum, iar trenul de rulare hybrid este la mare căutare, mai ales când motorul diesel începe să nu mai fie apreciat. Toyota C-HR Facelift, cel mai citit articol din 2020. Articolul complet îl găsiți aici
Mențiuni:
Anul acesta a fost și anul electricelor, pe lângă cel al SUV-urilor. Am reușit să conduc aproape toate modelele electrice apărute în România, și mi-am făcut o părere despre infrastructură și ce înseamnă să deții o electrică aici. Sunt convins că anul acesta voi testa și mai multe, dar așa cum m-a învățat 2020, nu mai îmi fac planuri pe incertitudini. Așa că voi urmăriți în continuare blogul și paginile turatiiscrise și vom vedea ce se mai intâmplă. Vă mulțumesc!