Acesta este cântecul de lebedă a actualei generații BMW Seria 2 Coupe. Mult așteptatul și mult anticipatul M2 CS. Până acum am avut M235i, M240i, M2, M2 facelift, M2 Competition, iar acum varianta ClubSport. Nu cred că va mai exista vreo altă versiune a acestei caroserii, deoarece inginerii bavarezi au scos și stors tot ce se putea din această ultimă versiune.
Astfel, BMW M2 CS este varianta gândită mai mult pentru circuit, dar și cea care oferă cele mai pure experiențe din spatele volanului, pentru că aproape fiecare componentă a fost regândită și resetată. Vorbim de un automobil ce folosește în construcția sa o mulțime de elemente din fibră de carbon, ceea ce scade greutatea totală, un lucru foarte benefic, mai ales pentru o mașină deja foarte dinamică. S-a folosit fibra de carbon atât pentru capotă, aripi, oglinzi, difuzor, dar mai ales pentru plafon. În acest fel s-a coborât centrul de greutate, ceea ce înseamnă o și mai bună manevrabilitate și stabilitate. Bineînțeles, împreună cu noile setări pentru suspensii, direcție și răspunsul motorului.
Cum spuneam la început, inginerii M Gmbh, au scos tot din motorul de 3 litri benzină, ieșind la final cu un plus de 40 de cai putere față de varianta precedentă, M2 Competition. Asta înseamnă că noul M2 CS are mai multă putere decât un M3, și este foarte aproape de un M3 CS. Mulți credeau că BMW nu va face această mișcare, tocmai pentru a nu intra în vânzările de M3, dar ambele modele sunt la final de carieră, iar din surse oficiale, M2 CS se va construi în doar 2200 de unități. Asta îl face foarte rar, și implicit va deveni un model de colecție. De mult am visat la un M2 cu motorul complet de la un M3, dar cu transmisie manuală. Acum îl avem. Dar încă nu știm la ce preț.
În condițiile în care un M3 Competition Pack era vândut la aproximativ 100.000 euro, iar noul M2 CS este o variantă limitată, dar cu același motor, dar performanțe mai bune, se prea poate ca noul M2 CS să depășească 6 cifre. Când ne gândim că Seria 2 Coupe a început de la un motor pe benzină destul de comun și la un moment dat a avut prețuri de sub 45.000 euro, iar acum vorbim de comparative cu M3 CS, este clar cât a crescut micul sportiv german. Puterea a crescut în acești ani cu aproape 150 cp, dar și timpii de accelerație, dar și pe circuit s-au îmbunătățit considerabil. Vorbim de 4 secunde până la 100 km/h și chiar 3.8 secunde, pentru modelul cu transmisie automată. M2 a ajuns comparabil cu multe mașini considerate supercar-uri. Totuși, acest lucru îl face dezirabil.
Pentru că un M2 poate oricând să fie o mașină de familie, am văzut la prietenul nostru Tuned Into Cars, poate fi un GT relativ confortabil pentru a parcurge mulți kilometri, dar în același timp este o rachetă pe circuit, iar în ultima configurație, o mașină foarte rapidă în linie dreaptă. În plus a rămas cât se poate de clasic, așa cum vrea fiecare fan bavarez, dar nu numai. Instrumentare analog, cutie manuală, grilă de dimensiuni potrivite, dar și evazări masive la aripi. Cred că ați înțeles ideea. Îmi place tot ceea ce înseamnă un M2. Indiferent de versiune. CS-ul este încoronarea unui automobil perfect.
Folosim cookie-uri ca sa stim cand ne accesati site-ul, modul in care interactionati cu noi, sa va imbogatim experienta ca utilizator si sa customizam relatia dvs. cu site-ul nostru.
Pentru a afla mai multe, faceti click pe sectiunile. De asemenea, puteti schimba setarile si preferintele dvs. Atentie insa, blocarea unor tipuri de cookie-uri poate afecta experienta dvs pe site-ul nostru si serviciile pe care vi le putem oferi.
Cookie-urile functionale
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile disponibile pe site-ul nostru și pentru a utiliza unele dintre funtionalitatile de baza ale site-ului.
Deoarece aceste cookie-uri sunt strict necesare pentru livrarea site-ului, nu le puteți refuza fără să influențeze funcționarea site-ului nostru. Puteți să le blocați sau să le ștergeți modificând setările browserului și blocând toate cookie-urile de pe acest site web.
Cookie-urile Google Analytics
Aceste cookie-uri colecteaza informatii care se utilizeaza individual sau agregat pentru a ne ajuta sa intelegem modul in care site-ul nostru este utilizat sau cat de eficiente sunt campaniile noastre de marketing, ajutandu-ne sa personalizam site-ul pentru a va imbunatati experienta. Dacă nu doriți să colectam date despre vizitele dvs pe site-ul nostru, puteți dezactiva urmărirea în browser-ul dvs. aici:
Alte cookie-uri externe
De asemenea, folosim diferite servicii externe cum ar fi Google Webfonts, Google Maps și furnizorii externi de video (YouTube sau Vimeo). Având în vedere că acești furnizori pot colecta date personale precum adresa IP, vă permitem să le blocați aici. Rețineți că acest lucru ar putea reduce semnificativ funcționalitatea și aspectul site-ului nostru. Modificările vor avea efect după ce reîncărcați pagina.