BMW iX3 Concept: Prezentare

În ultima vreme am fost foarte prins cu multe mașini de test, așa că segmentul știrilor a fost aproape uitat, axându-mă mai mult pe articole lungi sau doar imagini pe facebook. În plus, nici nu prea a apărut ceva notabil, ceva revoluționar, pentru a merita un articol în această categorie. Am așteptat și am așteptat, la fel ca producătorii premium care așteaptă momentul potrivit pentru lansarea modelelor electrice. Toată lumea spune că Tesla e mult în fața producătorilor tradiționali când vine vorba de lansări ale modelelor electrice. Da, Tesla a prezentat deja ceea ce vrea să facă, dar nu poate încă livra ceea ce a promis. Acest lucru este inadmisibil pentru un producător premium, așa că, până nu sunt gata toate detaliile, nici măcar nu știm la ce să ne așteptăm.

BMW iX3 Concept BMW prin divizia i, a prezentat la Salonul Auto de la Beijing conceptul iX3. În esență, varianta electrică a SUV-ului X3. Așa cum știm compania bavareză, conceptul prefigurează în proporție de 90% modelul de serie. Chiar dacă nemții au spus că îl vom vedea pe străzi în 2020, eu zic că mașina este gata 100%. În acești 2 ani, BMW pune la punct linia de producție, stațiile de încărcare, instruirea dealerilor și alte lucruri minore, dar importante. În 2020, iX3 se va putea comercializa la fel de ușor precum un banal X3. Asta e diferența dintre Tesla și un producător tradițional. Nici la 3 ani de la anunțarea Model 3, Tesla nu a reușit să onoreze toate comenzile, iar promisiunile de la început nu au corespuns cu realitatea. Chiar și Mercedes Benz lucrează intens la noua gamă de modele EQ, despre care nu știm deocamdată mai nimic, dar atunci când vom afla, nu va mai trece mult timp când chiar le vom putea achiziționa.

BMW iX3 Concept Revenind la modelul din articolul de astăzi. BMW iX3, bineînțeles că vine cu un design ceva mai diferit față de un X3 diesel, deoarece va fi mai scump, iar cine optează pentru salvarea planetei, vrea să aibă un produs mai special. În primul rând vedem noua interpretare a celebrei grile ”rinichi”. Deoarece nu mai este nevoie de o răcire pentru un motor propriu-zis, grila este ”închisă” și este unită, făcând un fel de acoladă. Acest artificiu de design l-am văzut prima dată pe conceptul i Vision Dynamics. Unii spun că se aseamănă cu grila ultimelor modele KIA. Poate că ar fi undeva un mic indiciu, dar luat ca întreg, nu poți să nu remarci că iX3 este un BMW toată ziua. Pentru că este un model complet electric, partea frontală este mai curată, deci și mai frumoasă decât a unui X3 normal. Profilul și posteriorul sunt aproape identice, cu precizarea că iX3 vine cu jante deosebite, pentru o mai bună aerodinamică, plus un difuzor de aer în partea inferioară a bării posterioare.

BMW iX3 Concept Deocamdată nu sunt oferite imagini cu interiorul, dar nu mă aștept la mari diferențe față de variantele cu motor termic. Până acum, clienții de mașini electrice nu s-au decis ce vor. Pe de o parte unii vor o mașină electrică, dar care să arate exact ca una clasică, gen Volkswagen E-Golf, pe când alții vor ceva total diferit, adică BMW i3, dacă tot optează pentru un tren de rulare nou. BMW iX3 are un design foarte conservator, mai ales că vorbim despre un model electric. Prin comparație, Jaguar I-Pace știi că nu este propulsat de combustibil fosil. Poate că până în 2020, mulți vor confunda iX3 cu facelift-ul unui X3 normal. Vom vedea. Eu cred că este bună abordarea asta. Mașini cu caroserie clasică, dar tren de rulare revoluționar. BMW iX3 va avea o autonomie de aproximativ 400 km, iar motorul electric va dezvolta o putere de 270 de cai putere.

BMW iX3 Concept BMW iX3 Concept BMW iX3 Concept BMW iX3 Concept BMW iX3 Concept BMW iX3 Concept