Încă o dată Renault ne atinge coarda sensibilă, prezentând două modele extrem de dorite de către clienţi, dar care nu vor ajunge niciodată în producţia de serie. Spun că ni-l dorim, cei care suntem pasionaţi de automobile, nu doar de a avea un mijloc de transport personal. Dacă stăm să ne uităm la cifrele de vânzări a celor două modele, acestea sunt cumpărate în special pentru că oferă cea mai ieftină variantă din clasă. Nu sunt cumpărate neapărat pentru performanţele dinamice sau pentru calitatea fabricaţiei. Totuşi, este ceva foarte dezirabil, un automobil mai extrem, dar relativ ieftin.
Primul pe listă este Renault Sandero RS Grand Prix, ce vrea să fie o alternativă chiar mai ieftină a modelului Clio RS, de la care preia multe elemente estetice. În primul rând, bara frontală, în mijlocul căreia se alfă un splitter asemănător cu cel al altor modele RS, luminile de zi cu LED, difuzorul din bara posterioară, dar şi jantele. Într-un fel, Sandero RS Grand Prix se vrea un mini Clio RS, cu toate că nici Clio nu ar fi foarte mare. Mai trebuie pomenită şi grila frontală ce oferă o plasă de tip “fagure”, ce arată foarte sportiv. Cu siguranţă ne-am dorit ca modelul Sandero să arate mult mai sportiv decât este acum, iar acest kit, chiar dacă nu va vedea lumina producţiei, să fie interpretat de unii tuneri. Este suficient de subtil, dar de mare efect. Şi interiorul beneficiază de unele elemente sportive, ce îl duc mai departe de ideea maşinii de buget, cum ar fi volanul cu priză mai bună, turometrul distinc în panoul de bord, dar şi scaunele cu susţinere laterală mult mai bună. În rest avem acelaşi interior corect din punctul de vedere al modelului. Sub capota conceptului Sandero RS Grand Prix se află un motor de 2 litri ce dezvoltă 150 de cai putere, un motor de o arhitectură ceva mai învechită, pentru că modelele concurente folosesc cilindree mai mică acompaniată de o turbină, dar cred că cei 150 de cai putere dezvoltaţi de motor, duc Sandero RS în gama un warm hatch, mai degrabă, decât cea a unui hot hatch veritabil, cum este Clio RS, de exemplu. În plus, cred că ar fi modelul ce ar umple perfect golul între motorizări. Cel mai puternic Sandero la momentul actual nu dezvoltă mai mult de 90 de cai putere. Cu o suspensie mai coborâtă şi mai sportivă şi cu un preţ în jurul valorii de 15.000 euro, Sandero RS va avea mulţi şoferi care se vor interesa de acesta. Mai ales dacă este vopsit în combinaţia de culori a acestui concept. Negru lucios şi auriu mat fac trimitere la culorile monopostului F1 Renault.
Al doilea concept prezentat de Renault nu prea ar putea fi pus la vânzare în acest fel, datorită reglementărilor rutiere, dar un Duster standard poate fi modificat foarte uşor să arate precum conceptul Duster Extreme. De fapt, sunt o mulţime de posesori ai modelului Duster care au venit cu aceste idei, înainte să vadă conceptul. Duster Extreme este un Duster ridicat, încălţat cu jante şi anvelope speciale pentru offroad şi care are bările faţă şi spate, modificate pentru un look mai agresiv. În bara faţă se regăseşte şi un troliu, foarte util pentru momentele grele. Cum spuneam, modificările unui Duster Extreme pot fi reproduse şi individual de către clienţi, snokel-ul fiind disponibil deja pentru Duster, la fel ca şi portbagajul de pe plafon ce incorporează lumini cu LED. În rest, vorbim de elemente stilistice, precum vopseaua gri mat combinată cu elemente roşii, atât în blocurile optice, cât şi în alte părţi ale caroseriei. Duster Extreme este propulsat de un motor pe benzină de 2 litri, cuplat, bineînţeles la un sistem de tracţiune integrală.
Într-un fel e păcat că aceste maşini nu vor vedea lumina producţiei, dar ne oferă nouă posibilitatea de a spera şi de a ne inspira, de ce nu? Sunt convins că vreun tânăr, în garajul tatălui său, se gândeşte deja cum să modeleze fibra de sticlă pentru a face bara RS pentru al său Sandero.
https://turatiiscrise.ro/wp-content/uploads/2016/11/15033583_10208154282317197_864322055_n.jpg640640batrinuhttps://turatiiscrise.ro/wp-content/uploads/2020/03/turatii-scrise-logo-negativ-enf-01-1.pngbatrinu2016-11-09 12:55:542016-11-09 12:55:54Concept: Renault Sandero RS GP şi Duster Extreme
Folosim cookie-uri ca sa stim cand ne accesati site-ul, modul in care interactionati cu noi, sa va imbogatim experienta ca utilizator si sa customizam relatia dvs. cu site-ul nostru.
Pentru a afla mai multe, faceti click pe sectiunile. De asemenea, puteti schimba setarile si preferintele dvs. Atentie insa, blocarea unor tipuri de cookie-uri poate afecta experienta dvs pe site-ul nostru si serviciile pe care vi le putem oferi.
Cookie-urile functionale
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile disponibile pe site-ul nostru și pentru a utiliza unele dintre funtionalitatile de baza ale site-ului.
Deoarece aceste cookie-uri sunt strict necesare pentru livrarea site-ului, nu le puteți refuza fără să influențeze funcționarea site-ului nostru. Puteți să le blocați sau să le ștergeți modificând setările browserului și blocând toate cookie-urile de pe acest site web.
Cookie-urile Google Analytics
Aceste cookie-uri colecteaza informatii care se utilizeaza individual sau agregat pentru a ne ajuta sa intelegem modul in care site-ul nostru este utilizat sau cat de eficiente sunt campaniile noastre de marketing, ajutandu-ne sa personalizam site-ul pentru a va imbunatati experienta. Dacă nu doriți să colectam date despre vizitele dvs pe site-ul nostru, puteți dezactiva urmărirea în browser-ul dvs. aici:
Alte cookie-uri externe
De asemenea, folosim diferite servicii externe cum ar fi Google Webfonts, Google Maps și furnizorii externi de video (YouTube sau Vimeo). Având în vedere că acești furnizori pot colecta date personale precum adresa IP, vă permitem să le blocați aici. Rețineți că acest lucru ar putea reduce semnificativ funcționalitatea și aspectul site-ului nostru. Modificările vor avea efect după ce reîncărcați pagina.